Klantendienst

Bij e.l.f. kun je terecht voor de beste service en beantwoorden wij zo snel mogelijk je beautyvragen. U kunt gemakkelijk en snel een antwoord vinden op algemene vragen via de FAQ pagina. Wenst u meer informatie betreffende uw bestelling, producten, schoonheidstips of tips bij het surfen op de website, neem dan contact op met onze Klantendienst op 06 21 99 31 14 (NL) of 0497 444 711 (BE) (Wij kunnen noch bestellingen noch betalingen valideren via telefoon). Wij raden u aan om ons 24u/24u 7/7 per mail te contacteren via contact@eyeslipsface.nl (NL) of contact@eyeslipsface.be (BE). Wij behandelen uw vragen dan zo snel mogelijk.

FAQ

Hoe kan ik de status van mijn bestelling raadplegen?

U kunt de status van uw bestelling(en) terug vinden in de rubriek "Mijn bestellingen" links in "Mijn account". Uw bestelling zal ofwel "in afwachting van betaling" ofwel "in behandeling" staan. Wanneer deze nog niet betaald is (en dus "in afwachting van betaling" staat), gelieve deze te betalen door te klikken op " Nu betalen". Om veiligheidsredenen kunt u slechts één keer per bestelling per dag op de betaalpagina terechtkomen.


Wat moet ik doen wanneer ik een gebroken product ontvang hebt?

Gelieve een foto door te mailen van het product naar contact@eyeslipsface.be zodat wij zo snel mogelijk het nodige kunnen doen.


Betalen via overschrijving?

Het duurt zo'n 2 à 3 werkdagen vooraleer de overschrijving geregistreerd is. Daarna pas wordt uw bestelling verzonden.


Lees de FAQ

Indien deze vraag gaat over een bestelling, gelieve hieronder het bestelnummer in te vullen

In overeenstemming met de wet nr. 78-17 van 6.01.78 CNIL n ° 311563, kunt u op elk moment uw recht op inzage en correctie van uw gegevens uitoefenen door een e-mail sturen via dit contactformulier.